Cu un scandal al emisiilor încă nerezolvat, iată că astăzi apare o nouă știre ce vine să bulverseze lumea auto. Un proaspăt raport ne dezvăluie faptul că unele automobile ca și Mercedes A, C și E-Class, BMW Seria 5 și Peugeot 308, consumă cu până la 50% mai mult combustibil față de cifrele afișate de către producători.
Din câte ni se prezintă, această diferență dintre testele realizate de către producători și performanța din lumea reală, a crescut de la 8% în 2001, la 40% în acest an, urmând ca până în 2020 să mai câștige alte 10 procente. Pentru a ne demonstra într-un mod mai sugestiv această diferență, cei de la Transport and Environment (T&E) ne prezintă și un grafic detaliat.
Aparent, această diferență pe care producătorii auto nu o scot la iveală, contribuie la creșterea sumei plătite anual pe combustibil cu aproximativ 450 euro. Totuși, se pare că există un alt test gata pregătit, unul pe care constructorii auto încearcă cu tot dinadinsul să îl amâne, și care urmează a sosi abia în 2017.