Automobilele de lux se orientează către publicul mai tânăr, “generaţia” Instagram de pseudo-vedete

În ziua de azi meseria de paparazzi e pe moarte, pentru simplul fapt că mai nou celebrităţile aleg să împartă mai toate ipostazele lor cu noi via Twitter, Facebook şi Instagram. Astfel, brandurile de lux pot profita de milioanele de followeri ai celebrităţilor pentru a ţinti mai bine produsele lor.

Producătorii auto au de-a face cu un nou segment de public: cei îmbogăţiţi de tineri, deci nu mai trebuie să ţintească o limuzină pentru cei de 60 de ani, ci de 40 de ani acum. Purtătorul de cuvânt Rolls-Royce North America, Gerry Spahn a sesizat mutarea şi a afirmat într-un interviu recent că acum publicul vrea interioare mai colorate ale automobilelor şi noi designuri, fiind vorba de un segment mai tânăr.

Un Rolls Royce sau Bentley cromat ar putea fi privit drept kitsch drept clientul standard al acestui brand, dar noul val de tineri îmbogăţiţi îl va adora. E perioada epatării şi etalării, generaţia startupurilor alegând să arunce banii pe opulenţa şi nu discreţie şi clasă. Sportivii se încadrează cu brio aici, ei având vârste cu mult sub profilul de bază pentru automobilele de lux.

Ideea de “generaţie Instagram” vine de la faptul că automobilul proaspăt cumpărat imediat ajunge pe Instagram şi nimeni nu vrea un Bentley în “culorile lui bunicul”, nu-i aşa?

via carscoops.com

Radu Iorga :