Automobilele de lux se orientează către publicul mai tânăr, “generaţia” Instagram de pseudo-vedete
În ziua de azi meseria de paparazzi e pe moarte, pentru simplul fapt că mai nou celebrităţile aleg să împartă mai toate ipostazele lor cu noi via Twitter, Facebook şi Instagram. Astfel, brandurile de lux pot profita de milioanele de followeri ai celebrităţilor pentru a ţinti mai bine produsele lor.
Producătorii auto au de-a face cu un nou segment de public: cei îmbogăţiţi de tineri, deci nu mai trebuie să ţintească o limuzină pentru cei de 60 de ani, ci de 40 de ani acum. Purtătorul de cuvânt Rolls-Royce North America, Gerry Spahn a sesizat mutarea şi a afirmat într-un interviu recent că acum publicul vrea interioare mai colorate ale automobilelor şi noi designuri, fiind vorba de un segment mai tânăr.
Un Rolls Royce sau Bentley cromat ar putea fi privit drept kitsch drept clientul standard al acestui brand, dar noul val de tineri îmbogăţiţi îl va adora. E perioada epatării şi etalării, generaţia startupurilor alegând să arunce banii pe opulenţa şi nu discreţie şi clasă. Sportivii se încadrează cu brio aici, ei având vârste cu mult sub profilul de bază pentru automobilele de lux.
Ideea de “generaţie Instagram” vine de la faptul că automobilul proaspăt cumpărat imediat ajunge pe Instagram şi nimeni nu vrea un Bentley în “culorile lui bunicul”, nu-i aşa?
via carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Taximetriştii protestează împotriva creşterii preţurilor RCA, care au falimentat chiar unele companii
După camionagii, acum şi taximetriştii protestează contra creşterii preţurilor RCA, care au dus chiar la falimentul unora dintre companiile de
Cele mai noi informații în domeniu; Scuterul electric Cezeta, BMW anunță noi motoare, stația de încarcare rapidă Tesla și un mic studiu
Compania cehă Cezeta lansează un scuter electric mai aparte, fiind o combinaţie dintre scuterele clasice şi tehnologie nouă precum motorul
Operatorii de telefonie se duelează în oferte de servicii şi pe automobilele moderne
Operatorii de telefonie, mai ales cei din SUA (AT&T, T-Mobile şi Verizon) se duelează în ultimii ani pentru controlul asupra
Camionul-tanc Dragon, cu dragoste din Rusia
Ceea ce puteti admira in imaginea urmatoare nu este un concept, sau un supervehicul de expozitie, ci un camion real,
Jeremy Clarkson și compania încep filmările la emisiunea auto pregătită de Amazon
În urmă cu ceva timp nu scandalul emisiilor era în prim-plan, ci un subiect ceva mai diferit. Vorbim despre situația
O masina chinezeasca ruleaza 150 km cu energie solara
Desi nu se compara cu un model Tesla sau cu un Chevy Volt, aceasta masina bazata pe energie solara este

