Volkswagen Last Mile Surfer este un scuter electric ce cântăreşte 11 kg şi va costa aproape 1000 de euro
Volkswagen se pregăteşte să îşi lanseze ineditul scuter electric pe 3 roţi, pe măsură ce compania îşi extinde gama de produse. Acest model va purta numele de Volkswagen Last Mile Surfer şi va fi alimentat electric.
El va costa 990 de euro şi a primit o serie de randări pe care le vedem azi. Last Mile Surfer ar urma să cântărească 11 kg şi a fost dezvoltat în ideea de a fi cât mai portabil. El poate fi îndoit şi transportat în portbagaj cu mare uşurinţă. La interior se află o baterie Li-Ion, care ar oferi în jur de 20 de kilometri de rulare. Produsul va debuta în anul 2016.
Scopul acestui produs este ca utilizatorii scuterului să îşi poată parca oriunde doresc micul vehicul. Pe termen lung astfel de scutere ar urma să înlocuiască segway-urile, afirmă Volkswagen. Mini prezentase un concept similar în 2014, numit Citysurfer şi care atingea 25 km/h. Să vedem ce viteza va atinge noul venit.
via autocar.co.uk
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkswagen pregătește lansarea unui concept electric în cadrul show-ului CES 2016; iată primul teaser
În mai puțin de o lună, vom asista indirect la show-ul CES 2016 din Las Vegas, un târg ce ne
Fisker prezintă noi fotografii cu automobilul său electric de 130.000 de dolari, EMotion
Fisker este un producător de automobile plugin hibrid, care a fost fondat cu doar un deceniu în urmă, dar a
Cirbin V13R, vehicul sport cu inima de Harley Davidson
Ce se intampla atunci cand iei o motocicleta Harley-Davidson V-Rod, ii pui o roata in plus in fata, instalezi scaune
Faceți cunoștință cu Zotye X7, o copie perfectă a Volkswagen Tiguan
Zotye este o companie chinezească ce se ocupă cu “fabricarea” de automobile, dar fiind vorba de o companie chineză, cei
Programul Rabla 2016 debutează din luna mai, va pune accentul pe maşinile electrice şi hibride; Scade bugetul său!
Programul Rabla e vital pentru reînnoirea parcului auto din România, ducând la vânzarea de aproape 300.000 de maşini noi de-a
Volkswagen şi Audi acuzate că au trişat în testul de emisii de noxe din SUA, folosind software special
Dacă producătorii de telefoane trişează în benchmarkuri, de ce să nu trişeze şi producătorii de automobile la testele de noxe?