Google dezminte faptul că mașina sa autonomă a fost la un pas de ciocnire cu un model similar pregătit de compania Delphi
Acum câteva zile aflam prin intermediul celor de la Reuters faptul că două vehicule autonome au fost pe cale să se ciocnească pe șoseaua San Antonio din Palo Alto, iar astăzi companiile din spatelele tehnologiilor aduse pe aceste automobile ne lămuresc cu privire la desfășurarea exactă a lucrurilor.
Printre cele două automobile implicate în acest incident minor se număra un Lexus RX400h (prototip Google), și un crossover Audi Q5 ce sosea la bord cu tehnologia celor de la Delphi. După cum știți, Google lucrează de ceva vreme la aceste mașini ce se conduc singure, iar de ceva timp au început și testele în jungla urbană, detalii despre care am mai aflat anterior.
Atât purtătorul de cuvânt Delphi, cât și cel desemnat de Google, au declarat că cele două automobile s-au oprit la o distanță considerabilă una de cealaltă, nefiind vorba despre o coliziune. Acest lucru s-a întâmplat după ce modelul autonom Audi Q5 se pregătea să schimbe banda, moment în care prototipul Google i-a tăiat fața modelului Delphi.
Potrivit celor de la Delphi, ambele automobile au executat manevra de schimbare a benzii în același timp, moment în care fiecare dintre acestea a făcut ceea ce era normal de făcut, oprindu-se la o distanță considerabilă una de cealaltă. Așadar, titlul folosit de către Reuters – la un pas de ciocnire -, nu a fost unul ce a dezvăluit în mod real scena de la fața locului.
via: latimes.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Apple ar urma să concureze cu Google în zona automobilelor autonome, după cum arată o scrisoare către Comisia Naţională de Siguranţă în Trafic
Deşi Apple părea să fi renunţat la proiectul său auto, dacă ne luăm după mutările de ingineri şi schimbările în
Australia de Sud încurajează testarea de automobile autonome la nivel local
Stephen Mullighan, ministrul de transport al Australiei de Sud ar fi rămas impresionat de o vizită la sediul Tesla din
Google ar fi renunţat la dezvoltarea propriului automobil autonom
După un proiect ce a durat cel puţin 6 ani, dacă nu şi mai mult, Google ar fi renunţat la
John Krafcik devine CEO-ul diviziei de mașini autonome Google; acesta are la activ posturi în cadrul Ford și Hyundai
Din câte se pare nu doar Apple este la vânătoare de ingineri auto, ci și Google, o companie ce începând
Brevetul pentru următorul automobil autonom Google nu include pedala de frână sau volan
Biroul SUA de Brevete şi Trademark-uri a publicat o aplicaţie de brevet de la Google pentru un viitor automobil autonom.
Un brevet Google vrea să transforme automobilele în detectoare de gropi în asfalt
E cunoscut faptul că majoritatea defecţiunilor la automobilele din România sunt provocate de drumurile cu probleme. Celebrele gropi în asfalt

