După ce în ultimii 2 ani scuderia Toro Rosso a folosit o motorizare Renault, se pare că vom asista la o întoarcere către Ferrari. Aceeaşi scuderie se bazase pe motoarele căluţului cabrat între 2007 şi 2013.
Din 2016 Toro Rosso va folosi tehnologie Ferrari, iar alegerea vine pe fondul problemelor de performanţă şi eficienţă ale motoarelor Renault. Sezonul următor va aduce totuşi monoposturi cu motorizare tehnologizată la nivel de an 2015, pentru că înţelegerea cu Ferrari a venit prea târziu. Toro Rosso este a doua scuderie deţinută de magnatul Red Bull Dietrich Mateschitz.
Directorul echipei, Franz Tost afirmă că e încântat de perspectiva de a lucra din nou cu Ferrari, cele două companii având o relaţie excelentă în trecut. Sub aceeaşi emblemă vor concura sezonul viitor piloţii Max Verstappen şi Carlos Sainz, care vor rămâne la echipă. Această opţiune de motorizare lasă Renault doar cu propria echipă şi Red Bull drept clienţi în F1.
via carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Ferrari 599 in flacari
Atunci cand Ferrari monopost condus de Massa sau Raikonnen se supraincalzeste si ia foc e un lucru. Insa cand motorul
Ferrari 599XX si 599GTB HGTE, gata de la Geneva Motor Show 2009
Geneva Motor Show 2009 debuteaza saptamana viitoare, cu cei de la Ferrari anuntand deja ca vor prezenta 2 noi versiuni
Nurburgring: Virajul Schumacher
Ce alt mod mai bun de a imortaliza unul din cei mai prolifici soferi din istoria F1, decat a numi
Koenigsegg CCX versus Ferrari 430 Scuderia (Video)
Daca Top Gear si testele sale nu va sunt de ajuns, va invitam sa urmariti un duel intre un Koenigsegg
O noua echipa de Formula 1 s-a nascut: USF1
In mijlocul unei crize economice care face victime in industria auto, SUA iese in evidenta cu o initiativa incredibila: propria
Succesorul lui Ferrari Enzo pozat in premiera!
Dupa ce un Ferrari misterios fusese descoperit de jurnalistii de specialitate, iata ca o serie de spy shots cu urmasul