După ce în ultimii 2 ani scuderia Toro Rosso a folosit o motorizare Renault, se pare că vom asista la o întoarcere către Ferrari. Aceeaşi scuderie se bazase pe motoarele căluţului cabrat între 2007 şi 2013.
Din 2016 Toro Rosso va folosi tehnologie Ferrari, iar alegerea vine pe fondul problemelor de performanţă şi eficienţă ale motoarelor Renault. Sezonul următor va aduce totuşi monoposturi cu motorizare tehnologizată la nivel de an 2015, pentru că înţelegerea cu Ferrari a venit prea târziu. Toro Rosso este a doua scuderie deţinută de magnatul Red Bull Dietrich Mateschitz.
Directorul echipei, Franz Tost afirmă că e încântat de perspectiva de a lucra din nou cu Ferrari, cele două companii având o relaţie excelentă în trecut. Sub aceeaşi emblemă vor concura sezonul viitor piloţii Max Verstappen şi Carlos Sainz, care vor rămâne la echipă. Această opţiune de motorizare lasă Renault doar cu propria echipă şi Red Bull drept clienţi în F1.
via carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Președintele Ferrari are planuri mari pentru companie; Acesta vrea să producă doar mașini hibride începănd cu anul 2019
Sergio Marchionne este actualul preşedinte al companiei Ferrari, unul dintre cei mai mari producători de supermașini din lume. Se pare
Massa castiga Grand Prix-ul Bahrainului
Felipe Massa si Ferrari au revenit in cursa pentru titlu dupa esecul de la Malaezia, asigurandu-si o victorie comfortabila pe
Sezonul Formula 1 a debutat oficial, cu surprize si scandaluri
Se pare ca Formula 1 a avut de suferit in ultimii ani, din cauza echipelor mici si mari care au
Ferrari LaFerrari Spider va sosi în anul 2017, dar doar pentru anumiţi clienţi
De parcă brandul Ferrari nu era destul de exclusivist, se pare că viitorul model Ferrari LaFerrari va fi disponibil doar
Noul Ferrari F12 GTO surprins în fotografii spion fără camuflaj
Ferrari F12 GTO este unul dintre cele mai aşteptate modele ale acestui an, el fiind surprins până acum camuflat sau
Ferrari testeaza tehnologii F1 pe prototipul 599
Unul dintre motivele pentru care producatorii de automobile testeaza prototipuri pe piste la viteze ametitoare este dezvoltarea de noi tehnologii,

