Jeff Bezos, carismaticul şi vizionarul şef Amazon a acordat recent un interviu, în care a discutat despre tehnologia folosită de Amazon, dar şi despre Jeremy Clarkson şi noua sa emisiune. Oficialul a recunoscut că noul show auto a costat “foarte, foarte, foarte mult”, dar afirmă că merită investiţia.
Trio-ul care a plecat de la Top Gear ar urma să debuteze via Amazon anul viitor, în cadrul unei emisiuni auto ce nu are încă nume oficial. Ce ştim însă e că Jeremy Clarkson şi echipa sa au libertate editorială completă şi că nu vor face reclamă niciunei maşini în showul lor. Bezos afirmă că suntem într-o epocă de aur a serialelor şi emisiunilor şi se aşteaptă ca noul produs media să fie un hit.
250 de milioane de dolari a investit Amazon în această serie, care spre deosebire de serialele retailerului nu va fi oferită cu toate episoadele la pachet. Vom primi câte un episod săptămânal, probabil în acelaşi interval orar cu noul Top Gear, pentru a concura cu emisiunea BBC. Clarkson, Hammond şi May au semnat un contract pentru 3 sezoane şi trebuie menţionat că la plecarea celor 3 de la BBC, ei aduceau televiziunii britanice 50 de milioane de lire sterline pe an.
Aşteptăm cu nerăbdare şi un pilot al showului nou, dar cel mai probabil el va sosi în grila de primăvara a anului viitor.
via The Guardian