The Grand Tour, noua emisiune a lui Jeremy Clarkson and co a debutat pe Amazon, fiind foarte bine primită

Primul episod al emisiunii The Grand Tour a debutat ieri seară, după o aşteptare cu sufletul la gură a fanilor lui Jeremy Clarkson, Hammond şi May. Showul a debutat pe Amazon şi asta la un an şi 8 luni după ce trio-ul a părăsit cu tam-tam Top Gear şi implicit şi BBC.

Amazon a investit 250 de milioanme de dolari în producţie şi în ciuda presiunii publicului şi presei, Hammond, Clarkson şi May au fost la înălţime. Chimia dintre prezentatori nu a slăbit deloc, iar interacţiunile sunt foarte naturale. În ciuda şicanelor prezentatorilor, a cascadoriilor pe baza unei statui uriaşe a unui scorpion, care trage cu flăcări, nu prea ne dăm seama pe ce au fost sparţi 3.2 milioane de dolari, bugetul primului episod.

Formatul e destul de familiar pentru acest show, incluzând un număr de deschidere, o scurtă recenzie, în acest caz o comparaţie între Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder şi McLaren P1 şi apoi un fel de rubrică de Ştiri. A fost păstrată şi obişnuita abordare şi anume de a îi vedea pe Clarkson şi Hammond ironizându-l pe May.

Am avut parte şi de prezentări şi am luat contact cu circuitul de test al emisiunii, numit în glumă de Clarkson “Ebola-Drome”, din cauza formei sale, iar pilotul de teste Mike Skinner s-a prezentat oficial. El este noul “Stig” dacă e să spunem aşa, iar gazdele emisiunii l-au tot numit “Americanul”. Avem şi o secţiune cu celebrităţi, numită “Celebrity Braincrash”, care i-a adus împreună pe Jeremy Renner, Arnie Hammer şi Carol Vordeman, care au “murit” în acest test ce implică şerpi cu clopoţel cumva.

În total am primit un episod de 71 de minute plin de divertisment, porţiuni familiare, dar şi noutăţi. A existat şi un segment dedicat lui BMW M2 şi o comparaţie între hypermaşini. Lipsa lui Stig se simte totuşi şi aşteptam să vedem ce bunătăţi aduc episoadele viitoare şi dacă echilibrul dintre spectacol şi teste serioase poate fi restabilit.

via autoblog.com

Radu Iorga :