Amazon a alocat 250 de milioane de dolari pentru noua emisiune a lui Jeremy Clarkson and co; Iată condiţiile vedetelor!

Deşi suma de 250 de milioane de dolari a contat foarte mult atunci când Jeremy Clarkson, Hammond şi May au bătut palma cu Amazon, se pare că şi acceptarea condiţiilor vedetelor a cântărit greu. Aceştia au avut condiţii clare puse, cu accentul pe libertate editorială totală.

Fostul trio Top Gear a semnat un contract ce implică 36 de episoade, în cadrul emisiunii de la Amazon Prime, care nu poartă încă un titlu. Cei 3 muschetari auto au cerut şi să nu apară reclame la automobile în cadrul showului. Aflăm şi că Netflix şi ITV nu au putut să îi coopteze pe carismaticii britanici din motive legale. Cu un buget de 7 milioane de dolari per episod, noua emisiune va păstra formatul cunoscut de la Top Gear, se pare.

Vom vedea un segment filmat în studio, recenzii de automobile şi provocări trăznite. Filmările se vor realiza în Marea Britanie, primele episoade urmând a fi difuzate în toamna anului viitor. Spre deosebire de alte showuri Amazon, acesta va fi lansat episod cu episod şi nu câte 10 sau 20 deodată. Stig şi circuitul de test vor rămâne la BBC, deci nu le vom vedea în noul format.

Ar fi interesant ca echipa showului Amazon să se intersecteze cu noua echipă Top Gear de-a lungul filmărilor…

via carbuzz

Radu Iorga :