Al doilea episod din sezonul nou Top Gear a adus o scădere cu 1.6 milioane de privitori

Era de aşteptat ca rebootul Top Gear, care schimbă complet echipa de prezentatori să nu fie primit cu braţele deschise de public şi abia la episodul 2 încep să se vadă efectele. Primul episod din noul sezon a avut 4.3 milioane de privitori, dar al doilea deja a pierdut aproximativ 1.6 milioane, ajungând la aproape 2.8 milioane în medie, conform BBC News.

De abia spre final a crescut numărul, pe undeva pe la 3.3 milioane. De remarcat că sezonul trecut, ultimul cu Jeremy Clarkson, Hammond şi May la cârmă a avut un prim episod cu 6.41 milioane de privitori, iar al doilea sărea la 6.56 milioane. Presa din Marea Britanie nu a ezitat să critice noile gazde după aceste cifre, iar Chris Evans, noul prezentator central a simţit nevoia să se apere pe Twitter.

El a declarat că cifrele de audienţă petnru Top Gear nu sunt relevante în acest caz şi că ziarele trăiesc în trecut. Ideea e că întreg publicul care a văzut emisiunea trebuie măsurat şi la nivel online, nu doar TV. Ştim că în ziua de azi lumea nu prea se mai uita atât de mult la TV, cel puţin în ţările dezvoltate. Astfel, Chris Evans are cumva dreptate, întreg publicul pentru primul episod fiind de 9 milioane de privitori, cu online inclus.

Top Gear are în spate un fanbase foarte vocal, agresiv şi irascibil, deci ne aşteptăm să vedem un feedback puternic în următoarele săptămâni. Nu sunt excluse şi petiţii să fie aduşi înapoi vechii prezentatori.

via jalopnik

Radu Iorga :