Cadillac Escala, un nou concept al americanilor ce vrea să reasigure firma ca și un producător de lux

Cadillac Escala este un coupe cu 4 uşi ce a fost prezentat în cadrul Monterey Car Week şi a fost o surpriză pentru multe persoane. Când compania americană a anunţat că va participa la show-ul auto mulţi se aşteptau la cu totul altceva, dar în schimb am primit un coupe modern şi stilat care reprezintă un punct de întoarcere pentru companie.

Cadillac Escala a fost prezentată de preşedintele firmei, Johan De Nysschen, iar dânsul a spus că este menită să readucă brand-ul la maşinile sale de lux. Asemănările cu modelul Escalade se opresc aici, fiind o simplă asemănare ca şi denumire, cele două maşini fiind la captele opuse ale portofoliului companiei. Se pare că americanii vor să se restabilisească ca şi producător de lux prin design şi calitate, iar conceptul Escala este exemplul potrivit.

La prima vedere observăm o parte frontală destul de îndrăzneaţă ce se aseamănă cu Chevrolet Camaro şi într-un oarecare fel oferă maşinii un aspect muscular. Grila frontală neagră şi farurile subţiri, alături de bumper prezic motorul puternic V8 ce se află sub capotă. Acest model şi posibil viitoarele automobile de lux ale americanilor vor implementa un motor V8 de 4,2 litri cu două turbine, fiind un motor pe măsura unui astfel de automobil, după cum spun şi oficialii.

În ciuda părţii frontale agresive, părţile laterale nu iasă în evidenţă şi sunt elegante, urmând linile caroseriei. Aceste linii ajung până la stopuri şi accentuează lungimea automobilului. Tot pe lateralul automobilului se observă oglinzile foarte subţiri şi elegante.

La interior, elementele de lux continuă şi observăm ecranele OLED şi tapiţeria elegantă. Se pare că bordul se concentrează pe partea şoferului, iar partea din dreapta este mult mai simplistă. De asemenea controalele pentru computer-ul de bord şi alte funcţii au accente cromate ce se potrivesc de minune cu tapiţeria de culoare deschisă.

Conceptul reuşeşte să prezinte un design elegant cu elemente de lux şi dotări pe măsură, fiind exact lucrul pe care şi l-au dorit americanii, să prezinte de ce sunt capabili ca şi un producător de lux.

Via autoblog.com

Andrei Pușcă :