După ce în ultimii 2 ani scuderia Toro Rosso a folosit o motorizare Renault, se pare că vom asista la o întoarcere către Ferrari. Aceeaşi scuderie se bazase pe motoarele căluţului cabrat între 2007 şi 2013.
Din 2016 Toro Rosso va folosi tehnologie Ferrari, iar alegerea vine pe fondul problemelor de performanţă şi eficienţă ale motoarelor Renault. Sezonul următor va aduce totuşi monoposturi cu motorizare tehnologizată la nivel de an 2015, pentru că înţelegerea cu Ferrari a venit prea târziu. Toro Rosso este a doua scuderie deţinută de magnatul Red Bull Dietrich Mateschitz.
Directorul echipei, Franz Tost afirmă că e încântat de perspectiva de a lucra din nou cu Ferrari, cele două companii având o relaţie excelentă în trecut. Sub aceeaşi emblemă vor concura sezonul viitor piloţii Max Verstappen şi Carlos Sainz, care vor rămâne la echipă. Această opţiune de motorizare lasă Renault doar cu propria echipă şi Red Bull drept clienţi în F1.
via carscoops.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Inca o victorie pentru Button si Brawn, in Marele Premiu de la Monaco
Jenson Button a obtinut o victoriei meritata la Monte Carlo ieri dupa-amiaza, ramanand in continuare liderul clasamentului pilotilor F1, urmat
Ferrari se aliază cu cei de la Altair pentru producția viitoarelor modele de vârf
Cei de la Ferrari plănuiesc un nou model de vârf alături de derivatele corespunzătoare precum o decapotabilă şi alte surprize.
Ferrari bate toate recordurile … acum si pe apa
Aruncand o privire la clasamentul constructorilor din Formula 1 putem afirma ca legendarul “calut cabrat” are o mica problema pe
Cel mai ieftin Ferrari Enzo din lume costa … 40 de dolari
Nu este vorba despre o pacaleala sau despre un Ferrari Enzo facut din ciocolata, desi materialul folosit pentru acest vehicul
Ferrari Enzo facut praf!
Comediantul Eddie Griffin a distrus un Ferrari Enzo in valoare de 1.5 milioane de dolari intrand cu el intr-o bariera
12 supermasini îşi fac apariţia într-o piaţă publică din Shanghai; Modele ca Nissan GTR, Ferrari sau Lamborghini au apărut ca de nicăieri
Nu doar europenii şi americanii se dau în vânt după supermasini, ci şi asiaticii. De aceea nu ne miră să