Un nou brevet prezintă modul în care automobilele autonome Google vor comunica cu pietonii
Google îşi continuă lucrul la automobilele sale autonome, după cum vedeam în brevetul pe care vi l-am prezentat ieri, iar azi aflăm noi detalii. Având în vedere că aceste maşinuţe au viteză scăzută şi tind să aştepte mult la stop, ele vor trebui să interacţioneze şi cu şoferi agresivi din jur. Cum vor face asta aflăm mai jos.
Google a primit un brevet în această săptămână, care se axează fix pe ideea de comunicare între automobil şi pietonii sau şoferii din jur. Vehiculul îşi va putea manifesta intenţiile şi direcţia fără a părea agresiv. Spre exemplu, un semn de stop aprins pe portieră ar informa oamenii că nu e cazul să traverseze în faţa automobilului.
Un semnal luminos aprins în zona frontală ar da undă verde celor care vor să traverseze. Ar mai fi nevoie şi de o mână robotizată care să arate ştiţi voi ce atunci când şoferii din spate claxonează non stop şi îşi turează motorul nervoşi. Agresivitatea la volan e o mare problemă şi automobilele autonome vor trebui fie să o adopte într-o formă light, fie să o contracareze.
Vă imaginaţi o ceartă cu un automobil de genul?
via The Verge
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Android Auto are accesul la informaţii limitat pe modelele Ford şi GM, conform producătorilor auto americani
După ce aflam ieri că Porsche a ales Apple CarPlay şi nu Android Auto pentru modelele sale de automobile de
Automobilele autonome Google au parte de mai puţine accidente decât cele cu şoferi umani, conform unui studiu Google
Începe deja să pară foarte clar faptul că automobilele autonome sunt sigure, de vreme ce numărul de accidente înregistrat de
Automobilul autonom Google tras pe dreapta pentru condus prea încet; Se lasă cu amendă?
După ce au rulat aproape 2 milioane de kilometri fără a primi o amendă, iată că automobilele Google au avut
Google doreşte implementarea alimentării wireless pe automobilele sale autonome
Următorul pas în evoluţia automobilelor de nouă generaţie, cele care se conduc şi parchează singure e o încărcare mai rapidă
Directorul Alphabet, Eric Schmidt consideră că automobilele autonome sunt la doar câţiva ani de concretizare
Şeful Fiat a declarat în urmă cu o lună că vede automobilele autonome gata de lansare în 5 ani, iar
Maşina autonomă Google devine din ce în ce mai inteligentă; Acum ştie când şi cum să claxoneze
Da, aţi citit bine, inginerii care se ocupă de proiectul maşinii autonome au dezvoltat un algoritm care analizează diferite situaţii


