“Efectul Apple” se extinde şi la Frankfurt Motor Show, cu tot mai mulţi producători interesaţi de parteneriate cu giganţi tech
Apple a ajuns un standard şi un etalon, folosit de fiecare dată când se lansează un nou smartphone sau o tabletă. Acestea ajung inevitabil să fie comparate cu un iPhone sau iPad, iar cumva “efectul Apple” a ajuns să afecteze şi industria auto. Cum? Prin constanta deschidere şi aşteptare a producătorilor auto că Apple şi Google să facă marele salt în industrie… Şi asta s-a simţit şi la Frankfurt Motor Show 2015.
Deşi Apple nici măcar nu a recunoscut că lucrează la un automobil, iar Google explorează ideea automobilelor care se conduc singure de câţiva ani, companiile tech par a fi pe buzele tuturor oficialilor BMW, Volkswagen, Mercedes şi multe alte firme. Toată lumea vorbeşte despre automobile conectate, autonome, vehicule electrice şi sisteme de infotainment de generaţie nouă.
E şocant să vezi că uneori trec în plan secund dotări precum motorizarea şi sasiul şi publicul întreabă direct de HUD, cockpit şi dashboard. Lipsa suportului CarPlay şi Android Auto face experţii să strâmbe din nas şi touchscreenurile sunt nelipsite din console. Tot mai multe companii încearcă să dezvolte interfate integrate cumva în parbriz şi să facă marea trecere la condusul autonom fără şofer uman.
Tesla e fără îndoială Apple-ul industriei auto, astfel că toate automobilele noi electrice ajung “Tesla Killer”, la fel cum telefoanele se vor “iPhone Killer”. Întrebare e: ce va face Tesla când Apple va fi… Apple-ul industriei auto?
via The Verge
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Imprimarea 3D a componentelor Ford creşte viteza de producţie a automobilelor; Iată cum! (Video)
Imprimarea 3D a influenţat numeroase domenii, de la medicină la arte şi segmentul auto. Ford este una dintre companiile care
Autobuze electrice Toshiba cu încărcare wireless; Viitorul e pe aproape!
Toshiba începe testarea noii sale baterii Lythium-Ion şi a noului său încărcător wireless pentru autobuzele electrice. Încărcătorul este o placă
Un test experimental de hacking din Japonia arată că automobilele conectate pot fi hackuite de pe telefon
În Japonia a avut loc un test experimental, care a dovedit că automobilele pot fi hackuite foarte uşor de pe
NVIDIA îşi testează tehnologia self driving în California, folosind un AI de nouă generaţie
NVIDIA se alătură unui număr mare de companii, care testează tehnologii self driving în California, iar o maşină a lor
Tesla Motors îşi triplează numărul de proprietăţi deţinute în Nevada, pe măsură ce fabrica de baterii evoluează
Tesla Motors are în dezvoltare o fabrică uriaşă de baterii în afara oraşului Reno, din Nevada, iar recent se pare
Încărcarea wireless pentru automobilele electrice e cu un pas mai aproape, mulţumită tehnologiei Qualcomm Halo
Qualcomm e un nume cu care suntem familiarizaţi când vine vorba de procesoarele telefoanelor mobile, dar iată-i acţionând şi în

