Desi aceasta informatie nu a fost in totalitate confirmata, se pare ca pilotul de Formula 1 Fernando Alonso va renunta la echipa Renault in favoarea celor de la Ferrari incepand din 2010. Un soi de confirmare a fost si remarca lui Martin Whitmarsh, bossul echipei McLaren, care a declarat intr-un interviu cu BBC Sport ca se asteapta ca Alonso sa ajunga la Ferrari la finalul acestui sezon.
Aceasta mutare ar putea da nastere la numeroase alte schimbari de piloti in Formula 1. In plus, zvonurile afirma si ca actualul pilot Ferrari Kimi Raikkonen se va retrage din Formula 1 la finalul sezonului in curs, el urmand sa participe in campionatul de Rally, pentru echipa Fiat.
Daca informatia e reala, atunci Alonso are toate motivele sa i se alature lui Felipe Massa (care isi revine din acel accident teribil), concurand pentru Ferrari.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Scuderia Toro Rosso va reveni la motorizare Ferrari din 2016
După ce în ultimii 2 ani scuderia Toro Rosso a folosit o motorizare Renault, se pare că vom asista la
Hamilton campion al Grand Prix-ului din Monaco
Lewis Hamilton si-a implinit visul de-o viata duminica, castigand Grand Prix-ul de la Monaco si trecand pe primul loc in
O privire de ansamblu asupra monopostului Mercedes al lui Schumacher din sezonul trecut de Formula 1
Mercedes a decis să îşi expună într-un mod inedit monopostul pe care l-a folosit pilotul Michael Schumacher în sezonul trecut
Titlu nesigur pentru Raikkonen, pentru cateva ore
Hamilton pare a fi fost “pustiul norocos” al acestui sezon de Formula 1, dupa ce tanarul a scapat de penalizari
Cursa intre o Yamaha R1 si un 911 GT la Nurburgring
Am vazut deja o serie de clipuri care prezinta intreceri intra masini exotice, majoritatea pe celebrul circuit de la Nurburgring.
Novicele Alexander Rossi câştigă a o suta cursă de la Indianopolis, printr-o decizie îndrăzneaţă a echipei sale
Circuitul de la Indianopolis este unul în care menţinerea unei viteze mari îţi poate aduce victoria, dar în cazul de

