Tesla reintroduce funcția de frânare automată de urgență pe Model S și Model X ca urmare a recenziilor slabe marca Consumer Reports
În urmă cu doar câteva zile vă informam că numeroși posesori de automobile Tesla au decis să trimită compania americană în judecată ca urmare a lipsei de funcții de siguranță asociate tehnologiei de șofat autonom care uneori se comportă de-a dreptul ciudat, virând când nu este cazul sau ezitând a frâna în situații necesare.

Pe lângă această situație, aflăm astăzi că Tesla a început a distribui un nou update ce reintroduce funcția de frânare de urgență pe Model S și Model X. Acest lucru se întâmplă ca urmare a faptului că cei de la Consumer Reports a redus rating-urile pentru automobilele electrice din portofoliul companiei americane conduse de către genialul Elon Musk.
Acest feature intră în funcțiune momentan la viteze de până la 45 km/h, dar pe viitor limita s-ar putea mări. Un lucru este clar pentru moment și anume acela că pe autostradă funcția de frânare automată în caz de urgență nu va funcționa. Ținând cont de faptul că o frânare automată în caz de pericol reprezintă un lucru contribuitor la siguranța posesorului și a pasagerilor, este de așteptat ca rating-ul Consumer Reports să fie modificat în mod pozitiv foarte curând.
via: engadget.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
SolarCity pune în aplicare ideea de afaceri a lui Elon Musk și începe producția de acoperișuri solare
Nu la mult timp după achiziţionarea celor de la SolarCity de către Tesla Motors, preşedintele celor din urmă a prezentat
Automobilele Tesla ar putea să ruleze autonome pe tot teritoriul SUA în 2018, conform lui Elon Musk
CEO-ul Tesla, Elon Musk a discutat despre funcţia recent lansată Summon, disponibilă pe Tesla Model S şi Model X, oferind
Forbes desemnează Tesla drept cea mai inovatoare companie din lume
Forbes a pus Tesla pe primul loc al listei celor mai inovatoare companii din lume, în primul an când această
Tesla oferă reduceri clienţilor care îi promovează automobile şi le aduc noi clienţi
Tesla a pus în aplicare o idee foarte interesantă, care îi aduce publicitate fără un buget prea amplu de PR.
Tesla încheie un parteneriat cu Panasonic, care va investi masiv în fabrica de baterii Gigafactory
Tesla pare a avea în faţă o sarcină uriaşă şi anume de a ajunge de la 50.000 de maşini produse
Așa ar putea arăta bolidul Tesla dacă firma americană decide să participe la cursa Le Mans din 2030
În zona automobilelor electrice putem spune că Tesla face legea și cu toate că marketing-ul este unul de excepție, firma
