O privire îndeaproape asupra sedanului de lux, BMW G30 Seria 5
Seria 5 a celor de la BMW a ajuns la cea de-a 7-a generaţie odată cu lansarea noilor modele. Fiecare pare să aducă un design mai stilat şi interior de lux, iar ultima iteraţie a bavarezilor nu face excepție. Astăzi vom arunca o privire asupra modelului G30, în toată gloria sa.

După cum o prezintă şi germanii, maşina va face o impresie foarte bună cu orice oportunitate, fiind un pachet matur şi stilat, dar în acelaşi timp dinamic. Cei de la BMW au decis să meargă pe un pachet complet şi echilibrat, după cum spune şi Karim Habib, şeful departamentului de design al companiei.
Ca de obicei, începem analiza designului cu partea frontală, unde găsim o grilă tipică BMW, dar de data aceasta mai mare, iar în fiecare parte a sa, observăm prezența farurilor cu LED, dotare ce va fi standard pe acest model. De asemenea, farurile beneficiază şi de funcţia de luminozitate automată, dar şi de o luminozitate crescută la nevoie. Maşina este mai lată, înaltă şi mai lungă decât modelul F10, dar diferenţa nu se observă, ba chiar mai mult, noul G30 pare mai atletic şi mai compact datorită părţii frontale puţin mai joase, dar şi a grilei mai late.

Urmând turul maşinii, ajungem în partea laterală, iar o privire din profil ne arată adevăratul design al maşinii. Automobilul este foarte arătos şi oferă un aspect agresiv şi sportiv, fără a fi exagerat. Liniile designului sunt bine puse în evidenţă, unindu-se cu stopurile din partea din spate într-un mod subtil şi plăcut.
Cei de la BMW s-au străduit şi la design-ul ascuns al maşinii şi aflăm că firma a îmbunătăţit aerodinamica automobilului, făcând din acest model unul foarte agil şi rapid. Şi ca să încheiem turul exteriorului, ajungem în partea din spate unde nu vedem mari schimbări, dar rezultatul final se îmbină perfect cu celelalte idei de desgin ale maşinii. Stopurile prezintă aceași formă, iar puţin mai sus vedem şi un mic spoiler ce pare a fi mai puţin inclinat ca şi alte modele ale companiei. Acesta, dar şi cele două ieşiri pentru gazele de eşapament, completează aspectul sportiv al maşinii.

Noul BMW G30 va veni în mai multe versiuni pe care le vom prezenta în răndruile de mai jos. Sport Line aduce accente negre la exterior şi jante de 18 inch, dar şi scaune sport și volan îmbrăcat în piele la interior. Varianta Luxury line vorbeşte de la sine şi vine cu accente cromate, interior din piele, cusături în contrast şi panou instrumental cu acelaşi tratament.

O varianta M sport va fi disponibilă şi va include pachetul M aerodinamic, suspensie sport şi jante din aliaj uşor de 18 sau 19 inch. La interior vom găsi pedale din aluminiu, scaune din piele Alcantara, dar şi volan de piele şi alte elemente.
Elementele de lux continuă şi la interior, unde bavarezii au încercat să mărească nivelul de confort şi aspectul luxos al maşinii. După cum am scris şi mai sus, interiorul va fi puţin diferit în funcţie de ce variantă alegem, dar un lucru este sigur, interiorul este preluat de la seria 7, un lucru foarte bun fără doar şi poate. Acestea fiind spuse, printre cele mai interesante funcţii se număra scaunele cu masaj, care beneficiază şi de un sistem de control foarte avanasat. Pe lateralele scaunelor se află un număr de senzori, care în momentul în care sunt declanşaţi de atingerea unui pasager, pornesc un meniu de ajustare în panoul central.

Schimbările făcute de cei de la BMW nu sunt foarte mari, dar nici nu trebuie să fie, deoarece germanii au prezentat o maşină cu un design echilibrat, foarte arătos şi interior de lux, cu funcţii de top ce este un pas înainte faţă de orice model BMW.

Video:
Via bmwblog.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Un BMW Seria 3 E36 are de suferit serios când ratează o curbă la Nurburgring (Video)
Există viraje şi ace de păr ce poartă nume de alint şi au devenit adevărate personaje în diferite poveşti ce
Conceptul BMW X1 scapa pe Internet prea devreme
In cazul in care BMW X3 nu este destul de urat sau ineficient in ce priveste spatiul, iata ca avem
Nokia Here Maps este vândut grupului BMW, Audi și Daimler pentru suma de 3 miliarde de dolari
Luna august nu vine doar cu o calmare a temperaturilor extreme, ci și cu o veste foarte importantă din lumea
BMW i8 surprins în acţiune în zăpadă, în imagini noi (spy shots)
BMW profită de iarna prelungită pentru o serie de teste, atat ale modelului neconvenţional i3, cât şi ale mai sportivului
BMW prezintă detalii legate de noile hibride ale seriei 7; Prețurile încep de la 90.000 de dolari
Un automobil hibrid al seriei 7 era deja în lucru, dar până în momentul de faţă nu se ştiau detalii
BMW M6 GTLM 2016 primeşte o recenzie teoretică de la Top Speed: un design excelent, dar practic prea similar cu un GT3
BMW M6 GTLM 2016 se pretinde un automobil de tip “racer”, numai bun pentru pistă. Cei de la Topspeed.com au
