Lamborghini Murcielago LP710, editia Audigier, mai agresiv ca niciodata
La un pret aproape dublu fata de standardul LP640, Murcielago LP710 editia Audigier reprezita o combinatie a faimosului automobil cu stilul specific designerului de moda Christian Audigier. Tunerul german edo s-a implicat de asemenea in acest proiect, din care au rezultat variante limitate ale lui Murcielago cu teme de design alese de clienti.
Pretul supermasinii modificate este de 690.000 dolari, iar noul Lambo soseste cu un nou sistem de evacuare, capete ale cilindrilor ce au primit imbunatatiri, un design mai agresiv si un filtru de aer care permite cresterea outputului total peste limita de 700 de cai putere. Automobilul ajunge de la 0 la 200 km/h in sub 10 secunde si are o viteza maxima de peste 360 km/h.
Motorul sau este un V12 de 6.5 litri, iar noul Murcielago modificat atinge 100 km/h in 3.2 secunde. Printre specificatiile sale se numara si jante de 19 inchi, pneuri Continental si discuri de frane imbunatatite.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
SUV-ul Lamborghini Urus va avea un motor V8 twin turbo de 4 litri
Deşi un SUV Lamborghini a părut o blasfemie încă din prima secundă când s-a ivit ca posibilitate sau proiect, iată
Modele Lamborghini şi Jaguar scoase la vânzare de ANAF cu preţuri de pornire foarte accesibile
Cum vă sună un Jaguar ce costă doar 11 mii de euro? Dar un Lamborghini care e tot pe acolo?
Un Lamborghini Aventador se întrece cu Tesla Model S P90D în Ludicrous Mode; O luptă foarte strânsă! (Video)
Tesla Model S este un vehicul redutabil la curse, datorită acceleraţiei sale excelente şi deşi nu a fost menit pentru
Lamborghini reduce greutatea supermașinilor sale prin orice mijloace; După caroserie urmeaza fabricarea unui motor din fibră de carbon
Pentru fabricarea unei supermașini rapide, un motor mare şi zgomotos nu este singurul răspuns, iar marii producători ştiu acest lucru
Primul SUV Lamborghini va semăna cu conceptul Urus… din păcate
Conceptul unui SUV Lamborghini sau Ferrari e privit ca un sacrilegiu de fanii celor 2 branduri, dar asta nu înseamnă
CEO-ul Lamborghini, Stephan Winkelmann, ar putea renunța la postul din cadrul companiei
Acum aproximativ 10 ani, Stephen Winkelmann primea probabil cel mai de preț post din cariera sa, și anume rolul de



