Volkswagen e în continuare maşina preferată a românilor în 2016, când vine vorba de modele second hand
E de ajuns să arunci o privire pe DN1 şi vei afla care e maşina preferată non-Dacia a românilor şi anume Volkswagen. Aceasta preferinţă e confirmată şi de statisticile oficiale, ce vin din partea Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.

Astfel, aflăm că 141.500 de automobile au fost înmatriculate în România, în primele 5 luni ale acestui an, cu 15% mai multe decât în 2015. Dintre acestea, 111.590 modele fac parte din categoria de maşini second hand, iar Volkswagen are 31.502 maşini din total, fiind lider în această zonă. Numărul lor de maşini second hand înmatriculate pe primele 5 luni din an reprezintă o creştere cu 19.7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
În luna mai din acest an au fost înregistrate 6.462 maşini maşini second hand Volkswagen, un salt cu 26.1% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, când erau doar 5.124 modele. Pe locul 2 se afla Opel, cu 3.738 unităţi, în creştere 15.7%, iar apoi Ford, cu 24% în plus. urmează BMW, Audi, Skoda şi Renault, dar şi Mercedes-Benz.
Parcul auto naţional a crescut în 2015 cu 5.2% faţă de 2014 şi îşi continuă creşterea.
via Wall Street
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Volkswagen prezinta un pickup concept, modelul Robust
Pickupul Volkswagen Robust a fost “scapat” pe Internet cu destul timp inainte de prezentarea sa oficiala in cadrul showului IAA
Volkswagen testează sistemele de parcare automată şi de încărcare pentru automobile electrice
Cei de la Volkswagen au lucrat la un sistem de parcare automată şi de încărcare pentru automobilele electrice, cunoscut sub
Volkswagen şi diesel sunt o combinaţie care a mai provocat probleme în trecut; Iată cazul Beetle Diesel
Volkswagen e pe buzele tuturor în aceste zile, având în vedere scandalul legat de emisii şi se pare că nu
Preţurile automobilelor diesel de la Volkswagen au scăzut cu 16% în urma scandalului Dieselgate
Scandalul Dieselgate nu a avut doar efect asupra imaginii Volkswagen şi a acţiunilor companiei, ci şi asupra preţurilor aplicate pentru
Volkswagen spune că nu a încălcat legea din Europa prin modificarea motoarelor Diesel
Marele scandal legat de emisiile de carbon ar putea fi unul dintre cele mai mari întâmplări nefericite ale companiei germane.
Presa germană a descoperit că se ştia despre problemele cu emisiile la Volkswagen încă din 2006
Valurile făcute de scandalul Dieselgate continuă şi în 2016, presa germană descoperind faptul că se ştia în cadrul Volkswagen de
