Daca va tenteaza un facelift al lui Porsche 911 GT3 RS, editia 2010, aruncati o privire asupra urmatoarelor imagini si aflati ca automobilul isi va face debutul in primavara lui 2010.
Varianta cu facelift a lui GT3 RS foloseste corpul lui Carrera 4, la fel de lat si cu acelasi interior din fibra de carbon pe care il putem admira la actualul model GT3 RS. Schimbarile nu sunt chiar atat de mari la capitolul design, in comparatie cu cele de motorizare, care beneficiaza de avantajele injectiei directe.
Din pacate, nu stim la cati cai putere va ajunge outputul motorului, dar si actuala varianta de 405 cai putere ne impresioneaza placut. Timpii de accelerare vor fi de asemenea imbunatatiti datorita unui sistem dual Doppelkupplung. Revenind pentru o secunda la exterior, descoperim prezenta unor faruri de zi LED, faruri spate cu un nou design si a unui spoiler usor modificat.
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Porsche 911 Turbo S în varianta actualizată ni se prezintă într-o galerie completă de imagini spion
Cu toate că în săptămânile trecute se zvonea faptul că Porsche urmează a lansa un model 991 pe piață, chiar
Porsche 911 GT3 RS primește o nuanță de culoare exclusivistă; iată-l în imagini
Ca de fiecare dată când intervine în ecuație achiziția unei mașini, suntem nevoiți să alegem și culoarea pe care vehiculul
Porsche 911 Carrera Facelift vine cu motor turbocharged de 3 litri ce dezvoltă 370 cai putere; bolidul ajunge la vânzare din martie 2016
În apropierea târgului auto din Frankfurt, germanii de la Porsche au decis că astăzi este o zi tocmai potrivită pentru
Porsche Cayman, varianta cu facelift?
Porsche Cayman (type 987) a fost pentru prima oara admirat de public in cadrul lui Frankfurt Motor Show, dar ceea
Primele fotografii spion cu 2017 Porsche 911 în varianta prototip, ajung pe web; iată cum arată acesta
Unul dintre cele mai populare vehicule de tip coupe de pe piață, este cu siguranță modelul 911 a celor de
Cele mai frumoase 10 masini ale tuturor timpurilor
Cautarea noastra a celor mai frumoase masini s-a bazat in primul rand pe un criteriu – neindoielnica si negresita frumusete,


