Toyota abordeaza advertisingul noului sau Yaris cu ajutorul celebrului serviciu YouTube, producatorul oferindu-ne un spot amuzant. Tema acestei campanii publicitare este faptul ca noul vehicul poate face “aproape orice”.
Cum poate fi demonstrata o astfel de insusire? Aratand lucrurile pe care noua Toyota NU le poate face. Printre ele se numara si zborul de pe un portavion sau alunecarea pe o pista de bob. Retineti faptul ca noul Yaris nu zboara, astfel ca el va gusta din apa Oceanului, dar cu aceasta ocazie aflam si ce poate masina.
Iata si reclama despre care va vorbeam:
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Toyota Prius 2016 va debuta luna viitoare, înainte de showul auto de la Frankfurt
Prius-ul e maşina preferată de vedetele de la Hollywood, pentru că “salvează planeta” şi actriţele mai ales, precum Natalie Portman
Honda şi Toyota sunt gata să includă tehnologie turbo pe automobilele lor; Toyota Camry candidată la acest upgrade
Se pare că Honda şi Toyota ar fi gata să includă tehnologie turbo pe automobilele lor viitoare. Au apărut imagini
O companie din Londra foloseşte pentru taximetrie un automobil cu motor pe hidrogen care produce doar apă când rulează
Automobilul Toyota Mirai, care rulează pe bază de hidrogen şi produce ca “emisii” doar apă a devenit vehicul de taximetrie
Toyota investeşte 50 de milioane de dolari în automobile cu inteligenţă artificială
Dacă va amintiţi serialul cu David Hasselhoff şi maşina KITT, atunci ştiţi cu siguranţă care e atractivitatea unui automobil inteligent
Azi ar fi fost ziua în care Michael J Fox şi Doc călătoresc în viitor în “Back to the Future”; Toyota sărbătoreşte evenimentul cu modelul Mirai (Video)
Aproape că nu ne vine să credem că au trecut 30 de ani de la filmele Back to the Future,
Toyota dezvăluie trei concepte inedite înainte de startul Tokyo Motor Show
La fel ca în fiecare an, toamna este anotimpul în care cei mai mulți producători auto își prezintă creațiile pe

