Noul Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet este surprins la Nurbugring într-o sesiune de drifting

Circuitul de la Nurburgring este locul preferat de majoritatea producătorilor de automobile pentru testarea modelelor care urmează să fie lansate pe piaţă, iar compania germană nu face excepţie şi avem ocazia să vedem noul Carrera GTS Mk2 în teste pe circuitul lung de aproximativ 4 km. În pozele puse la dispoziţie vedem cum maşina este supusă la teste de drifting, lucru interzis de obicei pe circuitul de la Nurburgring, dar se pare că pentru a pune la dispoziţie cel mai bun pachet, cei de la Porsche au dreptul să îşi facă de cap.

Motorul de 3 litri, acompaniat de două trubine îşi va face întoarcerea, dar cel mai probabil a tras puţin de fiare în timpul dezvoltării noului model şi va avea o putere de aproximativ 450 cai putere, cu 20 mai mult decât varianta anterioară. Modele de teste au mai fost zărite, dar pe cel de faţă se observă şi lipsa gurilor de aer de pe aripile din spate.

Lăsând la o parte micile detalii trebuie să menţionăm că avem de a face cu varianta decapotabilă a seriei şi prin urmare inginerii germani trebuie să lucreze la un mod de a păstra agilitatea noului GTS. Dacă e să ne luăm după istoricul celor de la Porsche cred că e sigur să spunem că experienţa la volanul modelului decapotabil nu va fi cu mult afectată, iar germanii sunt aşa siguri pe acest lucru încât au creat o comunitate online în care posesorii pot împărtăşii cele mai bune rute din lume pe care au condus noile lor modele GTS.

În celelalte imagini se observă bolidul 911.2 Targa 4 GTS fiind testat pe un drum public, dar probabil aţi venit aici pentru varianta decapotabilă şi mica sa cursă la Nurburgring, aşadar puteţi admira agilitatea acesteia în clipul următor.

Via autoevolution.com

Andrei Pușcă :