Deşi Germania e zguduită de scandalul Dieselgate, asta nu înseamnă că alte branduri nu pot performa pe piaţa auto a nemţilor. Hyundai Motor şi asociatul lor Kia Motors au rezultate excelente în Germania, ocupând primul loc în rândul brandurilor auto de import.
Acest rezultat reflectă şi popularitatea globală a sud coreenilor şi conform datelor furnizate de surse din industria germană, Hyundai-Kia a fost la şefia plutonului de branduri străine în ultimele 2 luni. Un total de 14.131 de automobile au fost vândute pe piaţa germană, când vine vorba de modele importate în luna octombrie. Hyundai Motor a avut 9084 de unităţi vândute, iar Kia Motors 5047 de unităţi.
Aceste cifre reprezintă o creştere cu 1.7% faţă de anul trecut, în aceeaşi perioadă. 24 de branduri străine au fost analizate şi pe primul loc s-a clasat Hyundai-Kia Motors, atât pe octombrie, cât şi pe luna septembrie. De remarcat şi că sud coreenii au avut vânzări cu 25.8% mai ridicate decât cele Nissan şi Toyota la un loc, ceea ce sună impresionant.
În ciuda evoluţiei brandurilor asiatice, întreaga piaţă de import auto din Germania e în scădere, cu 94.452 modele importate luna trecută. Acest număr înseamnă o scădere de 5.2% faţă de anul trecut în aceeaşi perioadă. Peste Ocean, în SUA Hyundai Motor a vândut 110.049 automobile luna trecută, de asemenea în creştere faţă de anul trecut.