În toamna anului trecut, producătorul japonez de automobile Honda, lansa pe web una dintre cele mai interactive reclame pentru un automobil din gamă, material numit “The other Side”. Acest clip promoțional ne dezvăluia diferențele de performanță dintre modelul Honda Civic și versiunea Civic Type-R.
Pe lângă aprecierile primite din partea publicului la acea vreme, iată că astăzi Honda primește un titlu pentru Cea mai bună reclamă auto a anului 2015, premiu ce este oferit de către publicația AutoExpress.co.uk. În cazul în care încă nu ați văzut această reclamă interactivă, o puteți face de aici.
Din câte remarcați, în clipul de mai sus avem două povești diferite văzute din două puncte de vedere, unul cel al unui tată îngrijorat de siguranța celor mici, și un altul din viziunea unui polițist sub acoperire ce fugărește rău-făcători. La apăsarea butonului R putem vedea trecerea de la o scenă la alta, și desigur remarca diferențele din versiunea standard, și cea sportivă a lui Honda Civic.
via: autoexpress.co.uk