E şocant faptul că nu avem date clare despre viteza maximă a lui Bugatti Chiron, dar cert este că ea e impresionantă. Spre exemplu, şeful companiei franceze, Wolfgang Durheimer a atins 379 km/h la un tur de pistă desfăşurat în avanpremiera competiţiei Le Mans 24 Hours din weekendul trecut.
A fost interesant să constatăm că odată cu acest test au fost depăşite TOATE modelele ce au rulat la Le Mans, inclusiv cel care a atins cea mai mare viteză, un prototip Audi R18. Ei bine, Bugatti-ul l-a depăşit cu 37 km/h şi a reuşit să surclaseze şi modelul Nissan R90CK, care stabilea în 1990 un record pe Mulsanne Straight.
Evident la Le Mans prioritatea nu e viteza maximă, ci o viteză mare constantă, manevrabilitate şi rezistenţa automobilului la solicitări intense pe perioade lungi. Nu ar trebui să ne mirăm deloc dacă viteză maximă a lui Chiron va ajunge şi la 400 km/h, pentru că ştim că producătorilor auto le plac cifrele rotunde, dar probabil legislaţia în vigoare va duce şi la o limitare electronică totuşi…
via jalopnik.com