Bugatti lansează un nou concept store în Manhattan şi Miami, cu un design elegant

Ce ar fi un brand de lux în lumea automobilelor fără o reprezentanţă pe măsură? Unele companii aleg designuri SF, altele încearcă să se imite între ele sau să copieze giganţii din IT, dar Bugatti a mers pe simplitate şi eleganţă pentru concept store-urile sale noi.

Interiorul reprezentanţei Bugatti din New York (Zona Manhattan)

Ceea ce vedeţi mai sus este interiorul unei noi reprezentanţe din New York, în zona Manhattan. Au mai fost deschise noi showroomuri şi în Miami, iar designul interior a fost creat chiar de către Bugatti. În aceste incinte luxoase viitorii proprietari ai bolizilor precum Veyron şi în curând şi Chiron îşi vor putea configura automobilele, tot procesul fiind controlat de pe iPad sau o altă tabletă.

Clientul e primit în zona lounge, unde probabil savurează o apă şi şampanie cu preţuri cât salariul unui politician din România pe un an. Mobila din noul concept store provine de la ramura Bugatti Brand Lifestyle şi e creată special pentru showroom. Scaunele au o formă unică şi originală şi sunt acoperite cu cea mai fină piele şi fibră de carbon, inspirate de automobilele Bugatti şi interiorul lor.

Alte showroomuri se vor deschide în Monaco, Munchen şi Tokyo în următoarele luni.

via autoevolution

Radu Iorga :