Noul BMW i3 primeşte o baterie mai mare şi o creștere de preţ

Noul BMW i3 primeşte acum o baterie de 94 Ah, dar în acelaşi timp va costa cu 1200 de dolari mai mult decât varianta 2016, a cărei preţ începe de la 43.395 dolari. De asemenea varianta REx este disponibilă, model cu o autonomie mai mare şi aceleaşi dotări, dar cu un „scor” de 48.445 dolari. Toate aceste schimbări au crescut defapt valoarea automobilului deoarece raportul dintre preţul vehiculului şi autonomia acestuia a scăzut.

Cum am menţionat puţin mai devreme, principala diferenţă dintre cele două generaţii este capacitatea bateriei şi prin urmare autonomia. Modelul 2016 oferă o baterie de 22- KWh ce ar trebui să asigure o autonomie de aproximativ 130 de kilometrii, iar fratele mai mic reuşeşte să încorporeze o baterie de 33 KWh capabilă să propulseze vehiculul pe o distanţă de 183 kilometrii.

Odată cu achiziţionarea noului BMW I3 veţi primi şi câteva noi dotări standard precum roţile de 19 inch, nou design interior, o telecomandă universală pentru uşa garajului şi ca un bonus cei de la BMW oferă serviciul DC Fast ChargeNow gratis timp de doi ani. Ce ar trebui să însemne asta? Ei bine, ChargeNow este o reţea de puncte de alimentare pentru maşinile electrice BMW ce va aduna şi livra factura totală o dată pe lună clientului. Ce ar trebui să observăm odată cu lansarea noilor maşini electrice este faptul că autonomia lor creşte, iar prețul nu crește odată cu cu acesta, faţă de acum câţiva ani, când automobilele electrice ofereau jumătate din autonomia celor actuale la acelaşi preţ.

Via autoblog.com

Andrei Pușcă :