BMW Seria 7 (2016) este lansat oficial; limuzina germană este acum acaparată de tehnologie

Așa cum v-am informat chiar într-un articol precedent, aseară la ora 19:50 (ora României), BMW a lansat cea de-a șasea generație Seria 7, automobil ce aduce mai mult a limuzină decât a un sedan sport. Noul model pune acum focusul pe confort și pe numeroasele tehnologii aduse la pachet. Aflați că acest automobil va fi comercializat din această toamnă și va face parte din gama pe 2016.

Deși modificările la nivel de design nu pot fi observate din prima, se pare că dimensiunile noului Seria 7 sunt foarte apropiate de cele ale predecesorului său. Principalele modificări aduse se observă mai ales la nivelul botului și al spatelui, locații unde se remarcă spoilere redesenate, cât și noi blocuri optice.

La nivel de construcție, BMW Seria 7 (2016) se folosește de plastic ranforsat cu fibră de carbon, material ce este integrat în structura șasiului alături de oțel și aluminiu. Spre deosebire de generația precedentă, noul model cântărește aproximativ 1.8 tone, greutate cu 130 kg mai mică, detaliu ce s-a obținut prin utilizarea materialului mai sus menționat.

Trecem la capitolul tehnologii și sisteme, capitole unde Noul BMW Seria 7 impresionează pe deplin. În primul rând vom beneficia de modul Adaptive ce setează mașina în funcție de stilul de condus, modul de control al sistemului multimedia prin gesturi, cât și de sistemul de infotainment iDrive de nouă generație.

Un alt lucru pe care îl primim pe sedanul sport este sistemul Display Key, tehnologie prin care mașina se va parca singură fără ca șoferul să fie la interior. HUD, sau mai bine zis Head-up Display este o altă tehnologie adusă la bordul noului automobil bavarez. Aceasta proiectează informații direct pe parbriz, funcționând pe o suprafață cu 75% mai mare decât înainte.

Cât despre motorizări, se pare că BMW Seria 7 (2016) va sosi în trei versiuni de motorizare termice, inclusiv modele cu tracțiune 4×4 opțional. Iată cele 3 versiuni disponibile:

  • Diesel – 730d / 730d Xdrive – motor cu șase cilindrii, în linie de 3 litri ce dezvoltă 265 CP (consum 4.5-5.2 L/100 km)
  • Benzină – 740i – motor de 3 litri cu 326 CP / 750i Xdrive – vârful de gamă cu moto V8 de 4.4 litri ce dezvoltă 450 CP
  • Hibrid – 740e – sistem hibrid compus dintr-un motor turbo cu 4 cilindri în linie de 2 litri care dezvoltă 258 CP + motor electric de 5 CP (consum 2.1 – 2.3 L /100km)

Din păcate, prețurile pentru acest nou model nu au fost anunțate. Cel mai probabil aceste detalii vor fi aflate în toamnă, perioadă în care noul BMW Seria 7 va poposi și pe străzile din România.

via: caranddriver.com

Claudiu Sima :