Seria 5 este foarte importanta pentru cei de la BWM, in special in America de Nord, unde modelele de acest gen se vand cel mai bine, dupa Seria 3. Noul automobil este un sedan cu 4 usi, el debutand oficial cu doar 2 zile in urma si folosind o platforma prezenta si pe Seria 7 si pe noul Rolls-Royce Ghost.
Noul Seria 5 imprumuta si suspensia de la Seria 7 si GT, cu un sistem de asistare electrica drept bonus. Aparent, noul model se va numi F10, iar sistemul anterior mentionat va fi utilizat pentru a reduce pierderile de energie si a imbunatati eficienta automobilului. La interior, noul BMW imprumuta inca o data elemente de la Seria 7, adoptand un bord ergonomic si o pozitie de sofat cu inaltime joasa, tipica pentru sedanuri.
iDrive este si el la posturi, de data aceasta cu suport pentru control vocal, iar printre dotarile interne ale lui F10 se mai numara un display LCD incorporat in bord, fie de 10.2 inchi pentru varianta cu sistem navigational, fie de 7 inchi pentru modelele fara. Daca doriti sa aflati ce e sub capota acestui nou venit, ei bine descoperim ca automobilul va sosi cu 2 versiuni de motorizare.
Sedanul 550i foloseste un V8 twin turbo de 400 de cai putere, cu injectie directa, prezent si pe modelele X6, 750i si 550i Gran Turismo. Cealalta optiune este modelul 535i, cu un motor turbo de 300 de cai putere, cu 6 cilindri si sistemul Valvetronic, care va administra fluxul de aer. Motorizarile vor fi insotite de noua cutie de viteze automata pe care o descoperim la modelul Gran Turismo si ActiveHybrid 7.
Varianta cu 6 cilindri va sosi cu o cutie manuala cu 6 viteze, unica pe piata din SUA, iar in 2010 BMW va lansa si o versiune aspirata normal de 240 de cai putere.