Aston Martin prezintă modelul Vanquish Zagato Volante, varianta decapotabilă a coupe-ului în ediție limitată

Dacă urmăriţi ştirile în domeniul auto probabil acest model vi se pare cunoscut şi asta pentru că este varianta decapotabilă a Aston Martin Vanquish Zagato. Cel din urmă a debutat în mai la Villa d’Este. Se pare că Zagato a avut un as în mânecă şi a adus şi varianta Volante la show-ul auto de la Pebble Beach.

Înainte să aruncăm o privire la desingul maşinii, haideţi să dăm la o parte detaliile tehnice şi disponibilitatea. Precum varianta standard a firmei de design italiene, modelul Volante va fi disponibil în doar 99 de unităţi, iar preţul va depăşi suma de 500.000 de lire sterline. Preţul pentru un Vanquish Volante este de 204.995 lire, iar diferenţa de preţ pentru modificările celor de la Zagato este destul de mare. Italienii au decis să facă şi o îmbunătăţire motorului V12 aspirat nomral şi acum dezvoltă 592 cai putere, cu 24 mai mult ca cel din fabrică. Supermașina britanică atinge suta în doar 3,7 secunde, iar diferenţa de preţ se justifică mai mult la nivel de design şi disponiblitate.

Şi acum e timpul să vorbim şi despre designul lui Aston Martin Vanquish Zagato Volante. Prima impresie este similară cu cea pe care am avut-o când am văzut pentru prima dată modelul Zagato standard şi anume că maşina este superbă. De la caroseria unghiulară cu forme şi linii atrăgătoare până la accentele aurii şi sigla Zagato. Interiorul păstrează pielea crem de calitate şi accentele din fibră de carbon pentru un aspect elgant şi modern în acelaşi timp. Rezultatul final este incredibil din punctul meu de vedere.

Nu are rost să contrazicem preţul deoarece e clar că la această sumă, doar colecţionarii înrăiţi vor fi dispuşi să cumpere supermașina celor de la Aston Martin şi Zagato. Dacă privim lucrurile din perspectiva unor persoane obişnuite ca mine şi ca voi, diferenţa de preţ faţă de modelul standard este exagerată, dar disponibilitatea redusă şi prestigiul Zagato este tot ce contează pentru un colecţionar înrăit.

Via autocar.co.uk

Andrei Pușcă :