Aston Martin invie brandul Lagonda la Geneva Motor Show 2009

Revenirile sunt greu de realizat, astfel ca atunci cand Aston Martin a anuntat ca va reinvia brandul Lagonda, multi au strambat din nas, cu scepticism. Iata ca au aparut si primele imagini cu acest automobil, proaspat prezentat la Salonul Auto de la Geneva, fara a dezamagi publicul si sosind sub forma unui crossover.

Revenirea lui Lagonda marcheaza 100 de ani de existenta a acestui brand, cunoscut mai degraba pentru sedanuri oficiale si automobile de lux. Aston vrea sa creeze ceva mai mult decat masini sport si GT-uri, Lagonda fiind pretextul perfect pentru o repozitionare. Conceptul Lagonda este un crossover avantgardist, cu o linie frontala care aminteste clar de masinile Aston moderne, in vreme ce partea din spate si farurile in forma de bulbi inspira masculinitate si lux.

Aceeasi parte din spate a noului automobil are “ceva” de Bentley in ea, nu ca asta ar fi un lucru rau. Toate cele 4 roti cu jante de 22 inchi, sunt puse in miscare de un V12 cu specificatii necunoscute, in vreme ce in interior, noul Lagonda este un automobil functional si bogat in tehnologii de varf.

CEO-ul Aston Martin a declarat ca doreste sa comercializeze noul model in peste 100 de tari, cu accentul pe pietele emergente (Orientul Mijlociu, America de Sud, China, India si Rusia).

Sursa

Radu Iorga :