Alfa Romeo avea în mod clar ca scop rivalitatea cu BMW M3, atunci când a lansat seria Quadrifoglio Verde. Şi noul model Giulia din această serie nu e deloc rău, mai ales că dispune de un motor creat de Ferrari.
Strategia Alfa implică aplicarea brandului cu trifoiul doar pe automobilele de top, care vor rivaliza atât cu modele BMW M, dar şi cu cele AMG de la Mercedes-Benz. CEO-ul Fiat Chrysler (compania mamă Alfa Romeo), Pat Dougherty ar fi declarat recent în cadrul unui interviu că brandul Quadrifoglio Verde nu va deveni de sine stătător, ci că va fi sinonim cu BMW M sau AMG.
Asta înseamnă că Mercedes şi BMW au motive de îngrijorare, pentru că Alfa Romeo primeşte tehnologie de la Ferrari. Următorul model Giulietta spre exemplu poate fi o ameninţare pentru AMG A45, dacă vom vedea o variantă a sa Quadrifoglio. Giulietta şi MiTo sunt oferite în acest moment şi în versiunea cu logo trifoi cu 4 foi, care pe viitor va fi rezervat doar automobilelor cu performanţe de top.
via autoevolution