Tesla încheie un parteneriat cu Panasonic, care va investi masiv în fabrica de baterii Gigafactory
Tesla pare a avea în faţă o sarcină uriaşă şi anume de a ajunge de la 50.000 de maşini produse pe an la 500.000 în următorii 3 ani şi ar putea avea nevoie de parteneri pentru a îşi atinge scopul. Un nume nou în această ecuaţie e Panasonic, care s-a declarat dispusă să facă investiţii masive în fabrica de baterii Gigafactory a celor de la Tesla.

Panasonic va investi 1.6 miliarde de dolari în Gigafactory, urmând a produce bateriile necesare companiei americane. Prin aceasta investiţie Panasonic va reuşi să îşi extindă zona de acoperire a produselor, astfel încât să nu mai depindă de telefoane mobile sau aparate de ras de exemplu. Prin orientarea spre industria auto, şansele de a obţine profituri sunt mai mari şi mai sigure, piaţa fiind mai puţin volatilă.
E drept că firma japoneză riscă prin aceasta investiţie, nefiind clar dacă automobilul Model 3 va ajunge să fie produs într-o cantitate suficientă pentru a genera profit şi a mulţumi publicul. Panasonic e doar unul dintre numele implicate în dezvoltarea de baterii auto, unde LG, Samsung şi alte câteva firme de top activează cu succes.
via Engadget
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Tesla Model S devine o maşină veritabilă de curse, după modificări ce includ un eleron uriaş, peste 700 cai putere
După ce automobilele Tesla şi-au dovedit talentul în cursele de tip “liniuţă”, ele au început să fie luate în serios
Autonomie de 728 km cu doar o singură încărcare? Aparent, este posibil cu Tesla Model S
Știm deja cât de avansată este Tesla Model S, acest vehicul al secolului 21 care în ciuda motorului electric utilizat
Automobilele Tesla vor primi versiuni actualizate hardware la fiecare 12 sau 18 luni; modelele anterioare nu se vor putea bucura de noile funcții și dotări
La fel ca în cazul unui smartphone și achiziția unui automobil precum Tesla Model S vine cu un dezavantaj din
Tesla Model P primeşte o serie de randări agresive şi ce amintesc de un Mars Rover
Deşi sursa acestor randări pare să compare acest concept Tesla Model P cu un SVT Raptor 2017, pe mine mă
Tesla foloseşte headseturi Google Glass pentru o construcţie mai eficientă a automobilelor
Google Glass nu a fost niciodată perceput ca un produs cu un real succes comercial, dar în anumite ramuri ale
Momentul acela când cofondatorii Google au mers cu un prototip Tesla stricat, cu doar 16 km/h
Minţile luminate din Silicon Valley tind să se atragă între ele ca magneţii, de aceea nu ne miră să aflăm
